Bm besök

Igår var jag på bm besök av "viggo".
 
Allt såg bra ut och hjärtljudet låg på 145 :)
 
En tant som har en secondhan butik här istan har gissat på mina andra barn och haft rätt.
 
Denna graviditet har jag varit hos henne 2 gånger och båda gångerna har hon sagt säkert en flicka, så de ska bli spännande och se ifall hon har rätt även en 3 gång:)
 
en sån här vagn ska ja ha fast med svarta sittdel och liggdel
 
 
 
 
yasmine mamma till dennis
2014-08-29 @ 21:42:06
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

japp
men det är bra dom kontrollerar barn.
mkt växer bort också om de har små fel.
men behövdes inget nu så det var ju bra.
mår du bra annars?
ligger med halsbränna här och det sparkar för fullt där inne.
Snart sov dags tror jag
kraam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0