Nekad

igår var jag hos läkaren på barnmorske mottagningen och skulle prata om igångsättning-
 
hon tjatade bara att en igångsättning inte minskar att jag blöder mindre , utan tvärtom.
 
men jag vill inte ha igångsättning för att bvlöda mindr,e utan för jag är rädd o blöda lika mkt denna gång och inte hinna in i tid och att jag känner mig mer säker ifall förlossningen startar där.
 
när jag sa att förra förlossningen tog 2 h , så dumförklarade hon mig lite och sa att man hinner in på 2 h .
 
vad fan vet hon om de?
 
man kanske är på ett olämpligt ställe så man inte kan ta sig dit, jag ska ha barnvakt hit först innan och de tar tid att båpde lämna o köra in. 
 
jag var väldigt nedstämd och ledsen igår, så ska prata med min barnmorska igen och fråga hur jag ska gå vidare med detta..
 
jag ska inte behöva gå orolig var dag och vara rädd för när och hur förlossningen kommer att starta.!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0