Julbord:)

Idag så är de kallt men superfint väder, så vi tog en morgonpromenad hela familjen till stan, matade ankor och sedan var vi på jackt efter en festlig kofta till mig, som jag skulle ha ikväll till julbordet:)
 
efter 3-4 affärer hittade vi tillslut en som var OK.
 
Nu sover theo och när han vaknar så ska vi nog åka till affären och handla present till tobbes bror som ska firas imorgon, plus att de är juylmarknad imorgon.
 
HOPPAS att de börjar snöa imorgon när julmarknaden är, så mysigt!
 
I eftermiddag ska jag försöka baka pepparkakor med Benjamin:)
yasmine mamma till dennis
2014-11-30 @ 15:37:02
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

mys med julbord
ha en fin söndag
kram

Svar: Tack så mycket:)Vad tror du gömmer sig i min mage?
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0