Glömmer bort...

Jag glömmer helt enkelt bort att skriva i bloggen. 
Nästan avrje dag tänker jag , att DET måste jag berätta , men 3 barn är ett helttids jobb och har man en en liten på 10 månader som är väldigt mammig och klåfingrig, är det svårt att hitta tid till att skriva .
 
När jag väl har tiden till att skriva , finner man andra saker man prioterar före, tyvärr .
 
MEN jag SKA bätra mig:)
 
Den 5 oktober fyllde Theodor hela 3 år!! så vi hade släkt kalas för honom och nu i helgen den 10 Oktober hade vi barnkalas, så de har varit fullt upp:)
 
Min fina 3 - åring!
 
 
 
 
 
 
Det känns dock inte som de är 3 års sedan han föddes! Förstår inte att tiden går så snabbt, oftast för snabbt, för jag hinner inte med!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0